خبر تـــــــاب
خبر تـــــــاب

خبر تـــــــاب

جشنواره انگور ارومیه به روایت تصاویر

سومین جشنواره ا نگور ارومیه از تاریخ 24 تا 27 شهریور برگزار شد. هدف از این جشنواره معرفی توانمندی ها و پتانسیل ها و حفظ آیین، آداب و رسوم منطقه به گردشگران داخلی و خارجی، نقش انگور در اقتصاد کشاورزی و ... می باشد.

  ادامه مطلب ...

شغل‌های مردانه به زنان سپرده می‌شود

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با بیان اینکه شغل‌های مردانه در اختیار زنان قرار می‌گیرد، گفت: تا زمانی که امنیت شغلی در بازار کار رخ ندهد به هدف‌گذاری 31 میلیون شغل تا سال 1400 دست نخواهیم یافت.

  ادامه مطلب ...

ریزه‌کاری‌های شارژ صحیح باتری در گوشی‌های هوشمند

احتمالا شنیده‌اید شارژ کردن گوشی خود از شب تا صبح ، برای باتری آن مضر است. براساس اظهارات محققان، زیرشارژ بودن گوشی فول شارژ، باتری آن را تحت استرس و تنش زیاد قرار می دهد و باعث خراب شدن مواد شیمیایی در آن می شود و باعث آسیب دائمی خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

طرح دو فوریتی افزایش 1000 درصدی تعرفه خودرو وارداتی !

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تهیه طرحی دو فوریتی برای افزایش تعرفه واردات خودرو تا 1000 درصد خبر داد و گفت که این طرح فردا تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.

  ادامه مطلب ...

واردکنندگان دخالتی در کمپین تحریم خودرو ندارند، اتهام نزنید

عضو انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام اینکه 5 هزار دستگاه خودروی هیبریدی ظرف سال‌های آینده به ناوگان تاکسیرانی تهران اضافه خواهند شد

  ادامه مطلب ...

زیباترین شهر های دنیا در پاییز + تصاویر

بسیار از ما وقتی که مهر ماه فرا می رسد، با شروع مدارس و دانشگاه ها و فصل پاییز، با سفر خداحافظی می کنیم و بر این عقیده هستیم که سفر برای تابستان است و بس. ولی واقعیت این است که شهرهایی در این کره خاکی وجود دارند که پاییزهایی بی نظیر دارند و آماده و پذیرای از مسافران در این فصل. در این لیست به ده شهری که پاییزهایی بی نظیر را دارند می پردازیم

  ادامه مطلب ...

راهکارهای تامین آهن مورد نیاز بدن

ماهنامه دنیای سلامت - منیره نوری فرد: یکی از رایج ترین کمبودهای تغذیه ای، کمبود آهن است و زنان بیشتر از مردان در معرض کمبود آهن می باشند. هموگلوبین نوعی پروتئین است که کمک می کند تا گلبول های قرمز خون بتوانند اکسیژن را به سرتاسر بدن برسانند، از طرفی بدن برای ساختن هموگلوبین به آهن نیاز دارد؛ بنابراین بدون آهن کافی، تمام دستگاه های بدن دچار مشکل می شوند

  ادامه مطلب ...

دکتر روحانی دوم مهرماه به نیویورک سفر می‌کند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اعلام این خبر افزود

  ادامه مطلب ...

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در تبریز / گزارش تصویری

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در تبریز در حال برگزاری است.

  ادامه مطلب ...

رونق قاچاق از شهرهای مرزی پرکشید ؟

معیار وضع خوب و بد، پولدار و فقیر بودن برای کسانی که زندگی خود را از طریق قاچاق کالا می‌گذرانند، در بعضی شهرها و روستاهای کردستان بستگی به این دارد که چقدر با مرز فاصله داشته باشند.

  ادامه مطلب ...

صنعت خودرو ایران زیر فشار رکود اقتصادی و کمپین تحریم

حسین مرعشی، موسس کرمان‌خودرو، می‌گوید رکود در بازار خودروی داخلی ارتباطی به "کمپین نخریدن خودرو صفر" ندارد. اما برخی کارشناسان هشدار می‌دهند کمیپن نخریدن خودروی ایرانی ممکن است این صنعت را نابود کند.

  ادامه مطلب ...

شگفت انگیز ترین سواحل دنیا !

همه می دونیم که یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین جاذبه های طبیعت سواحل دریاست، ولی یه سری هاشون خیلی خاص و متفاوتن که تماشاشون از نزدیک می تونه واقعا به یاد موندنی باشه!

  ادامه مطلب ...

برای وزن کم کردن از این کارها دست بکشید

وب سایت دکتر کرمانی: آیا تا به حال پیش آمده که فکر کنید نمی توانید وزن کم کنید؟ مثل این است که تمام تلاش هایتان برای کاهش وزن نتیجه ای معکوس دارد؟

  ادامه مطلب ...

مرگ بر آمریکا علیه مردم آمریکا نیست

دیپلماسی رسانه‌ای بال سترگ پیشبرد اهداف و منویات کشورها در عرصه نظام جهانی در دنیای معاصر است، سپهری که جامعه هدفش افکار عمومی و قدرت خالص و متقن آن است 

  ادامه مطلب ...

قیمت آیفون‌های جدید در کشورهای مختلف / جدول

آیفون در هر کشوری یک قیمتی دارد و این سؤال همیشه مطرح است که از کدام کشور آیفون بخرم تا برایم ارزان‌تر دربیاید؟

  ادامه مطلب ...