خبر تـــــــاب
خبر تـــــــاب

خبر تـــــــاب

شگفت انگیز ترین سواحل دنیا !

همه می دونیم که یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین جاذبه های طبیعت سواحل دریاست، ولی یه سری هاشون خیلی خاص و متفاوتن که تماشاشون از نزدیک می تونه واقعا به یاد موندنی باشه!

  


1) ساحل شیشه ای کالیفرنیااینجا بدون شک یکی از خاص ترین و زیباترین سواحل دنیاست، که در نزدیکی شهر فورت برگ قرار گرفته، ولی جدا از زیبایی که به چشمتون می بینین، داستان به وجود اومدنش هم خیلی خاصه. این شاحل پر از سنگ های شیشه ای رنگارنگه که در واقع این سنگ ها زباله هایی بودن که مردم تو آب دریا ریخته بودن و به مرور زمان و گذشت سال های متمادی توسط امواج شکل گرفتن و تراش خوردن. واسه همین بهداشتی نیستن ولی فوق العاده زیبان و دیدنی.

 

2) سواحل ماسه ای سیاه، جزیره بزرگ، هاوایی این جزیره رنک ماسه های ساحلش سیاهه! دلیلش هم فعالیت آتشفشانیه که دائما تو این جزایر رخ می ده و اینجا رو به یه جزیره خاص و محبوب توریستی تبدیل کرده. تو این ساحل حموم آفتاب گرقتن لاکپشت ها هم تماشائیه

3) ساحل شاخ طلایی، جزیره برک، کرواسیساحل زلاتنی رات یا همون شاخ طلایی که در جنوب جزیره برک واقع شده خیلی خاص و دیدنیه، چون فقط 530 متر از اون رو آب های زلال و کریستالی دریای آدریاتیک تشکیل داده. اینجا بین توریست ها خیلی محبوبه و کلی ورزش های آبی و هیجان انتظارشون رو می کشه.

4) مجمع الجزایر بازاروتو، موزامبیک (جزیره غبار)اینجا یکی از دورافتاده ترین جزایر دنیاست به اسم جزیره غبار، که یه ساحل بکر و دست نخورده داره. یه طبیعت خاص و شگفت انگیز که هر گردشگر ماجراجویی رو به سمت خودش می کشونه.



5) ساحل آلگرو، پرتغال
این ساحل در جنوبی ترین نقطه کشور پرتغال قرار گرفته و با غارهای آهکی تزئین شده، تصور کنین با قایق از لا به لای این غارهای زیبا رد می شین و با یه منظره رویایی رو به رو می شین. می تونه یه سوژه عالی واسه عکاسی باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.